Wednesday, January 9, 2008

女生是怎么交朋友的







仨人

一个人的晚餐 无聊寂寞
两个朋友能开心的直说
三个人可以 给你勇气
可以安慰你的失落
异口同声地说

因为有你 染上新的幽默(新的幽默)
也因为有你 世界变得轻松(变得轻松)
我们呢 属于 非常难得
所以尽情 大声 唱歌
分享 每一 分钟

我们拥有一个真心的朋友(我们是真心的朋友)
就算有风 吹不走我们感动(吹不走我们的感动)
真的希望你能够永远快乐
你懂我(你懂我)
不用说(不用说)
最想看见彼此的笑容

如果能够带走乌云的天空(你带走乌云的天空)
爬到云端 我陪你继续做梦(爬到云端 我陪你做梦)
好想每天陪你看日出日落
你值得 交换我
一辈子最想要完成的美梦







不想跟情人说的话

有时候对一个人 那么用心
却还是搞不清楚 他的逻辑
谈恋爱谁没演过一点戏
装没事 装忘记 装相信

有时候和一个人 那么尽力
却还是忍不住想 保护自己
谁恋爱不曾藏一点秘密
留防备 留回忆 留心情

谢谢你总是陪我分享
不能跟情人说的话
我反反复复你也从不笑我
老是骂他却又离不开他

谢谢你总是替我收藏
不想跟情人说的话
我胡思乱想你一直握着我手
让我释放 然后慢慢宽广

别人都说我很坚强
只有你劝我别逞强
爱是漂亮却不完美的天堂
旧了总有需要修补的地方

送给三姑六婆姐姐妹妹们

6 comments:

  1. My computer doesn't read chinese so I don't know what you are writing about:P:P

    ReplyDelete
  2. NICE SONGS =)
    Touched my heart.

    ReplyDelete
  3. hehehee... thanx thanx~
    Quickly meet up lar~ then we can sing these two songs with lyssa^^

    ReplyDelete
  4. Yup agree agree!!
    'San Ren'..ngam ngam hou (canto)..

    But damn hard to sing actually..
    I am so not used to it at first.. =P

    ReplyDelete
  5. yea~ n we r going to let lyssa sing the highest part~keke
    eh... u love singing a lot recently rite?
    sure improve lotz dy.
    keke

    ReplyDelete
  6. hey, i love these songs very much!
    I love rene & fan fan's songs too.
    another similarity we have?
    (^_^)

    ReplyDelete